پردرآمدترین زبان برنامه نویسی در سال 2023

پردرآمدترین زبان برنامه نویسی در سال جدید
توسط منتشر شده در : آگوست 31, 2023دسته بندی: مقالات برنامه نویسیLast Updated: آگوست 31, 2023بدون دیدگاه on پردرآمدترین زبان برنامه نویسی در سال 2023نمایش: 1167

چکیده مقاله :
فناوری همیشه در اقتصاد و جامعه جایگاه غالب دارد. شرکت ها سخت تلاش می کنند تا به دنبال برنامه نویسان ماهر باشند. برای افرادی که می‌خواهند در این صنعت شغلی پیدا کنند، داشتن تصویری کامل از پردرآمدترین زبان‌های برنامه‌نویسی موجود در بازار و اینکه کدام یک می‌تواند به شما در یافتن کار آسان کمک کند، بسیار مفید است. اکنون، بیایید نگاهی به 15 زبان برنامه نویسی پردرآمد در سال 2023 بیندازیم. درحقیقت دانستن پردرآمدترین زبان برنامه نویسی نقش مهمی را در انتخاب زبان مورد نظر خواهد گذاشت پس با ما تا انتها همراه باشید.

1- 15 زبان برنامه نویسی پردرآمد در سال 2023

در دنیای تکنولوژی محور امروزی، زبان های برنامه نویسی جزء لاینفک چشم انداز دیجیتال شده اند. این موضوع با گزارشی از گارتنر، که افزایش قابل توجهی در هزینه‌های فناوری اطلاعات در سراسر جهان در سال 2023 پیش‌بینی می‌کند، بیشتر تقویت می‌شود. از آنجایی که کسب‌وکارها در سراسر صنایع در تحول دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، برنامه‌نویسان ماهر تقاضای بالایی دارند که منجر به ایجاد فرصت‌های سودآور برای توسعه‌دهندگانی می‌شود که در زبان‌های برنامه‌نویسی خاص تخصص دارند. بنابراین، نگه داشتن نبض در روندها و رقابتی ماندن و مرتبط بودن ضروری است. این راهنما به بررسی پردرآمدترین زبان برنامه نویسی در بازار می پردازد.

1. Go

زبان برنامه نویسی GO

زبان برنامه نویسی GO

Go که با نام Golang نیز شناخته می شود، یک زبان برنامه نویسی منبع باز است که ساختن نرم افزار ساده، قابل اعتماد و کارآمد را آسان می کند. در سال 2009 توسط گوگل ایجاد شد و در Uber، SoundCloud، Netflix و Dropbox استفاده شده است.

Go یک زبان برنامه نویسی متن باز است که گوگل توسعه داده است. توسعه دهندگان نرم افزار از Go در مجموعه ای از سیستم عامل ها و چارچوب ها برای توسعه برنامه های کاربردی وب، سرویس های ابری و شبکه و انواع دیگر نرم افزارها استفاده می کنند.

Go به صورت ایستا تایپ، صریح و بر اساس زبان برنامه نویسی C مدل شده است. به دلیل زمان راه‌اندازی سریع زبان Go، سربار زمان اجرا کم و توانایی اجرای بدون ماشین مجازی (VM)، این زبان به زبان بسیار محبوبی برای نوشتن میکروسرویس‌ها و سایر کاربردها تبدیل شده است. علاوه بر این، Go برای برنامه نویسی همزمان استفاده می شود – استراتژی برای اجرای چندین کار در یک زمان، بدون نظم یا به ترتیب جزئی.

برنامه نویسان Go به طور متوسط 110 هزار دلار در سال حقوق می گیرند و در سال های اخیر در صدر قرار گرفته است.

2. Scala

زبان برنامه نویسی SCALA

زبان برنامه نویسی SCALA

در معرفی پردرآمدترین زبان برنامه نویسی به Scala می توان اشاره کرد. اسکالا یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است که از برنامه نویسی عملکردی و یک سیستم قوی از نوع استاتیک پشتیبانی می کند. بسیاری از تصمیمات طراحی اسکالا که به صورت مختصر طراحی شده اند، با هدف رسیدگی به انتقادات از جاوا بوده اند.

اسکالا یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، سطح بالا و چند پارادایم است. این یک زبان برنامه نویسی شی گرا خالص است که از رویکرد برنامه نویسی تابعی نیز پشتیبانی می کند. برنامه های اسکالا می توانند به بایت کد تبدیل شوند و می توانند روی JVM (ماشین مجازی جاوا) اجرا شوند. اسکالا مخفف زبان مقیاس پذیر است. همچنین زمان اجرا جاوا اسکریپت را فراهم می کند. اسکالا به شدت تحت تأثیر جاوا و برخی از زبان های برنامه نویسی دیگر مانند Lisp، Haskell، Pizza و غیره است.

برنامه نویسان مجهز به اسکالا تا 110 هزار دلار در سال درآمد دارند.

3. Objective-C

زبان برنامه نویسی objective-c

زبان برنامه نویسی objective-c

Objective-C یکی از طولانی ترین زبان های برنامه نویسی موجود است و همچنین یکی از زبان های برنامه نویسی است که برنامه نویسان آن را بهتر می شناسند. این زبان اصلی برنامه نویسی مورد استفاده اپل برای سیستم عامل های OS X و iOS بود. این یکی از سودآورترین زبان های برنامه نویسی است.

به بیان دیگر، Objective-C یک زبان برنامه نویسی همه منظوره و شی گرا است که پیام رسانی به سبک Smalltalk را به زبان برنامه نویسی C اضافه می کند. این زبان برنامه نویسی اصلی اپل برای سیستم عامل های OS X و iOS و API های مربوطه آنها، Cocoa و Cocoa Touch است. این مرجع شما را با رویکردی ساده و کاربردی در حین یادگیری زبان برنامه نویسی Objective-C راهنمایی می کند.

حقوق تخمینی بین 100 تا 110 هزار دلار در سال است.

4. CoffeeScript

زبان برنامه نویسی coffeescript

زبان برنامه نویسی coffeescript

CoffeeScript یک زبان برنامه نویسی است که جاوا اسکریپت را کامپایل می کند. ویژگی های اضافی خاص شامل درک لیست و تطبیق الگو است.

CoffeeScript زبان کوچکی است که در جاوا اسکریپت کامپایل می شود. جاوا اسکریپت در زیر آن پتینه ی ناهنجار شکل جاوا، همیشه قلب زیبایی داشته است. CoffeeScript تلاشی است برای افشای بخش های خوب جاوا اسکریپت به روشی ساده.

قانون طلایی CoffeeScript این است: “این فقط جاوا اسکریپت است.” کد یک به یک در JS معادل کامپایل می شود و در زمان اجرا هیچ تفسیری وجود ندارد. شما می توانید از هر کتابخانه جاوا اسکریپت موجود به طور یکپارچه از CoffeeScript (و بالعکس) استفاده کنید. خروجی کامپایل شده قابل خواندن، زیبا چاپ شده است و تمایل دارد به سرعت یا سریعتر از جاوا اسکریپت دست نویس مشابه اجرا شود. پس این را هم به عنوان پردرآمدترین زبان برنامه نویسی بشناسید.

برنامه نویسان CoffeeScript به طور متوسط سالانه 105 هزار دلار درآمد دارند.

5. R

زبان برنامه نویسی R

زبان برنامه نویسی R

R یک زبان برنامه نویسی منبع باز و محیط نرم افزاری برای محاسبات آماری و گرافیک است که توسط بنیاد R برای محاسبات آماری پشتیبانی می شود. زبان R به طور گسترده در میان آماردانان و داده کاوی ها برای توسعه نرم افزارهای آماری و تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می شود.

R یک زبان و محیطی برای محاسبات آماری و گرافیک است. این یک پروژه GNU است که شبیه به زبان و محیط S است که توسط جان چمبرز و همکارانش در آزمایشگاه‌های بل (سابق AT&T، اکنون Lucent Technologies) توسعه داده شد. R را می توان به عنوان یک پیاده سازی متفاوت از S در نظر گرفت. تفاوت های مهمی وجود دارد، اما بسیاری از کدهای نوشته شده برای S بدون تغییر در R اجرا می شوند.

R طیف گسترده‌ای از تکنیک‌های آماری (مدل‌سازی خطی و غیرخطی، آزمون‌های آماری کلاسیک، تجزیه و تحلیل سری‌های زمانی، طبقه‌بندی، خوشه‌بندی، …) و تکنیک‌های گرافیکی را ارائه می‌دهد و بسیار توسعه‌پذیر است. زبان S اغلب ابزار انتخابی برای تحقیق در روش‌شناسی آماری است و R یک مسیر منبع باز برای مشارکت در آن فعالیت را فراهم می‌کند.

میانگین حقوق برنامه نویسان R 100 هزار دلار است.

6. TypeScript

زبان برنامه نویسی typescript

زبان برنامه نویسی typescript

زبان بعدی به عنوان پردرآمدترین زبان برنامه نویسی تایپ اسکریپت است. TypeScript یک زبان برنامه نویسی رایگان و متن باز است که توسط مایکروسافت توسعه و نگهداری می شود. این یک ابر مجموعه نحوی دقیق جاوا اسکریپت است و تایپ استاتیک اختیاری را به زبان اضافه می کند.

TypeScript یک ابر مجموعه نحوی از جاوا اسکریپت است که تایپ ایستا را اضافه می کند.

این اساساً به این معنی است که TypeScript سینتکس را در بالای جاوا اسکریپت اضافه می کند و به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا انواع را اضافه کنند.

اگر بتوانید به TypeScript مسلط باشید، می توانید 100 هزار دلار در سال درآمد کسب کنید.

7. SQL

زبان برنامه نویسی SQL

زبان برنامه نویسی SQL

SQL یک زبان دامنه خاص است که در برنامه نویسی استفاده می شود و برای مدیریت داده های نگهداری شده در یک سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه ای (RDBMS) یا پردازش جریانی در یک سیستم مدیریت جریان داده رابطه ای (RDSMS) طراحی شده است.

زبان پرس و جو ساختاریافته (SQL) یک زبان برنامه نویسی برای ذخیره و پردازش اطلاعات در یک پایگاه داده رابطه ای است. یک پایگاه داده رابطه‌ای اطلاعات را به شکل جدولی ذخیره می‌کند، با ردیف‌ها و ستون‌هایی که نشان‌دهنده ویژگی‌های داده‌های مختلف و روابط مختلف بین مقادیر داده‌ها هستند. می توانید از دستورات SQL برای ذخیره، به روز رسانی، حذف، جستجو و بازیابی اطلاعات از پایگاه داده استفاده کنید. همچنین می توانید از SQL برای حفظ و بهینه سازی عملکرد پایگاه داده استفاده کنید.

شرکت هایی مانند گوگل، هلیکس، آی بی ام، مایکروسافت، اوراکل و آمازون به استفاده از SQL ادامه می دهند و سالانه 70 تا 90 هزار دلار به برنامه نویسان SQL ارائه می دهند.

8. Java

زبان برنامه نویسی Java

زبان برنامه نویسی Java

قطعا پردرآمدترین زبان برنامه نویسی بعدی که به آن می پردازیم Java می باشد. جاوا یکی از محبوب ترین و سودآورترین زبان های برنامه نویسی است. به ویژه برای برنامه های وب سرویس گیرنده-سرور، با 9 میلیون توسعه دهنده گزارش شده است. طبق گفته Glassdoor، متوسط حقوق برنامه نویس جاوا در ایالات متحده می تواند به 80 هزار دلار در سال برسد.

جاوا یک زبان برنامه نویسی پرکاربرد برای کدنویسی برنامه های کاربردی وب است. این یک انتخاب محبوب در میان توسعه دهندگان برای بیش از دو دهه بوده است و امروزه میلیون ها برنامه جاوا در حال استفاده است. جاوا یک زبان چند پلتفرمی، شی گرا و شبکه محور است که می تواند به تنهایی به عنوان یک پلتفرم مورد استفاده قرار گیرد. این یک زبان برنامه نویسی سریع، امن و قابل اعتماد برای کدنویسی همه چیز از برنامه های تلفن همراه و نرم افزارهای سازمانی گرفته تا برنامه های کاربردی داده های بزرگ و فناوری های سمت سرور است.

به واجد شرایط ترین نامزد می توان دستمزدی تا 117 هزار دلار در سال ارائه داد.

جهت آشنایی بیشتر می توانید مقاله زیر را با عنوان تحلیل آماری چیست مطالعه نمایید.

9. Python

زبان برنامه نویسی python

زبان برنامه نویسی python

پردرآمدترین زبان برنامه نویسی درسته؟ قطعا پایتون یکیش است. پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا برای برنامه نویسی همه منظوره است. یک زبان تفسیر شده، پایتون دارای یک فلسفه طراحی است که بر خوانایی کد تأکید می کند، و نحوی که به برنامه نویسان اجازه می دهد مفاهیم را در خطوط کمتری از کد بیان کنند که ممکن است در زبان هایی مانند ++C یا جاوا استفاده شود.

به منظور توضیح بیشتر، پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده، شی گرا و سطح بالا با معنایی پویا است. ساختارهای داده سطح بالای آن، همراه با تایپ پویا و اتصال پویا، آن را برای توسعه سریع برنامه کاربردی و همچنین برای استفاده به عنوان یک زبان اسکریپت یا چسب برای اتصال اجزای موجود به یکدیگر بسیار جذاب کرده است. سینتکس ساده و یادگیری آسان پایتون بر خوانایی تاکید دارد و بنابراین هزینه نگهداری برنامه را کاهش می دهد. پایتون از ماژول ها و بسته ها پشتیبانی می کند که ماژولار بودن برنامه و استفاده مجدد از کد را تشویق می کند. مفسر پایتون و کتابخانه استاندارد گسترده به صورت منبع یا باینری بدون هزینه برای همه پلتفرم‌های اصلی در دسترس هستند و می‌توانند آزادانه توزیع شوند.

پایتون همچنین به طور گسترده در تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است. هنگامی که با تجزیه و تحلیل داده ها سر و کار دارید، ابزارها می توانند کمک زیادی کنند،

کارشناسان پایتون احتمالا 99 هزار دلار در سال دارند.

10. JavaScript

زبان برنامه نویسی JavaScript

زبان برنامه نویسی JavaScript

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی یا scripting است که به شما امکان می دهد ویژگی های پیچیده را در صفحات وب پیاده سازی کنید – هر بار که یک صفحه وب چیزی بیش از نشستن و نمایش اطلاعات ثابت برای شما انجام می دهد – نمایش به روز رسانی محتوا، نقشه های تعاملی، متحرک 2 بعدی / گرافیک های سه بعدی، اسکرول جوک باکس های ویدئویی، و غیره — می توانید شرط ببندید که جاوا اسکریپت احتمالاً در این کار دخیل است. این سومین لایه از کیک لایه فناوری‌های وب استاندارد است، که دو مورد از آنها (HTML و CSS) را با جزئیات بیشتری در بخش‌های دیگر حوزه یادگیری پوشش داده‌ایم.

در کنار HTML و CSS، جاوا اسکریپت یکی از سه فناوری اصلی تولید محتوای وب جهانی است. برای تعاملی کردن صفحات وب و ارائه برنامه های آنلاین از جمله بازی های ویدیویی استفاده می شود. جاوا اسکریپت با جاوا یکی نیست،

حقوق برنامه نویسان جاوا اسکریپت می تواند تا 110 هزار دلار در سال برسد.

11. ++C

زبان برنامه نویسی ++C

زبان برنامه نویسی ++C

++C یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است. دارای ویژگی های برنامه نویسی ضروری، شی گرا و عمومی است، در حالی که امکاناتی را برای دستکاری حافظه در سطح پایین نیز فراهم می کند.

++C یک زبان چند پلتفرمی است که می تواند برای ایجاد برنامه های کاربردی با کارایی بالا استفاده شود. ++C توسط Bjarne Stroustrup، به عنوان پسوند زبان C توسعه داده شد. ++C سطح بالایی از کنترل بر منابع سیستم و حافظه را به برنامه نویسان می دهد.

متخصصان ++C می توانند مشاغلی را پیدا کنند که سالانه 90 تا 100 هزار ارائه می دهند.

12. #C

زبان برنامه نویسی #C

زبان برنامه نویسی #C

#C “سی شارپ” تلفظ می شود. این یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که توسط مایکروسافت ایجاد شده و بر روی دات نت فریم ورک اجرا می شود.

سی شارپ ریشه ای از خانواده C دارد و این زبان به زبان های محبوب دیگر مانند ++C و جاوا نزدیک است.

سی شارپ توسط مایکروسافت در ابتکار دات نت توسعه یافت و بعداً به عنوان استاندارد توسط Ecma (ECMA-334) و ISO (ISO/IEC 23270:2006) تأیید شد. سی شارپ یکی از زبان های برنامه نویسی است که برای زیرساخت زبان مشترک طراحی شده است.

برنامه نویسان سی شارپ می توانند 107 هزار دلار در سال درآمد داشته باشند.

13. Perl

زبان برنامه نویسی Perl

زبان برنامه نویسی Perl

هرچند کمی ناشناس اما به عنوان پردرآمدترین زبان برنامه نویسی آن را بشناسید. پرل یک خانواده از زبان های برنامه نویسی سطح بالا، همه منظوره، تفسیر شده و پویا است. به دلیل قدرت و قابلیت اطمینان آن، در زبان های برنامه نویسی به عنوان Swiss Army Knife شناخته می شود.

Perl یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است که در ابتدا برای دستکاری متن توسعه یافته بود و اکنون برای طیف گسترده ای از وظایف از جمله مدیریت سیستم، توسعه وب، برنامه نویسی شبکه، توسعه رابط کاربری گرافیکی و غیره استفاده می شود.

برنامه نویسان Perl می توانند حدود 110 هزار دلار در سال درآمد داشته باشند.

14. PHP

زبان برنامه نویسی PHP

زبان برنامه نویسی PHP

PHP مخفف Hypertext Preprocessor یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که عمدتاً برای توسعه وب طراحی شده است اما به عنوان یک زبان برنامه نویسی همه منظوره که بر زبان های برنامه نویسی C و ++C متکی است نیز استفاده می شود.

بر اساس بررسی‌های فناوری وب، 78.1 درصد از وب‌سایت‌ها از جمله وب‌سایت‌های پربازدید مانند فیس‌بوک و ویکی‌پدیا از PHP استفاده می‌کنند.

هر کسی می تواند از یادگیری در مورد PHP بهره مند شود، اما برای علاقه مندان به برنامه نویسی وب بسیار ضروری است. PHP در تمام سیستم عامل های اصلی مانند لینوکس، مایکروسافت ویندوز و macOS در دسترس است. اکثر وب سرورها از جمله Apache و IIS نیز از PHP پشتیبانی می کنند.

یکی از مزایای اصلی استفاده از PHP، ارتقای سفارشی سازی سایت وردپرسی است. سایر ویژگی ها شامل پشتیبانی آنلاین و مستندات عالی است، بنابراین حتی مبتدیان نیز می توانند PHP را به سرعت یاد بگیرند. در رابطه با طراحی سایت بیشتر بخوانید.

اگر نیاز به ساخت یک خزنده وب دارید، کدام زبان را انتخاب می کنید، PHP، Python یا Node.js؟

برنامه نویسانی که در این سه زبان خبره هستند به راحتی می توانند شغلی با دستمزد بالا پیدا کنند که احتمالاً تا 120 هزار دلار در سال به دست می آید.

15. IOS/Swift

زبان برنامه نویسی Swift

زبان برنامه نویسی Swift

سوئیفت یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است که با استفاده از رویکردی مدرن برای ایمنی، عملکرد و الگوهای طراحی نرم افزار ساخته شده است.

هدف پروژه سوئیفت ایجاد بهترین زبان موجود برای کاربردهای مختلف از برنامه نویسی سیستمی گرفته تا اپلیکیشن های موبایل و دسکتاپ و افزایش مقیاس تا خدمات ابری است. مهمتر از همه، سوئیفت برای آسان کردن نوشتن و نگهداری برنامه های صحیح برای توسعه دهنده طراحی شده است.

باتوجه به محبوبیت اپل پردرآمدترین زبان برنامه نویسی را تحت تاثیر قرار می دهد پس Swift را فراموش نکنید. سوئیفت احتمالاً مهم ترین زبانی است که در سال های اخیر منتشر شده است. Swift یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، چند پارادایم و کامپایل شده است که توسط Apple Inc برای iOS، macOS، watchOS، tvOS و Linux توسعه یافته است.

به طور کلی، برنامه نویسانی که با تحقیق و توسعه سوئیفت کار می کنند، می توانند 80 هزار در سال درآمد داشته باشند، اما حقوق برخی از مشاغل سطح بالا می تواند به 120 هزار دلار در سال برسد.

از آنجایی که امروزه بازار فاقد چنین برنامه نویسان نخبه ای است و شرکت ها مایلند جای خالی پروژه های تحقیق و توسعه را پر کنند، بنابراین تا زمانی که به یکی از زبان های فوق تسلط داشته باشید، هنگام صحبت در مورد حقوق خود از مزایای بیشتری برخوردار خواهید شد.

درصورتی که پروژه ای برای انجام دارید می توانید به منظور ثبت آن از صفحه برنامه نویسی لنسرسرا اقدامات لازم را انجام دهید. همچنین می توانید از مشاوره برنامه نویسی ما نیز بهره مند شوید.

اشتراک گذاری این محتوا، پلتفرم خود را انتخاب کنید!
مطالب مرتبط دیگر :

  • رگرسیون لجستیک (logistic regression) چیست؟
رگرسیون لجستیک (logistic regression) چیست؟

اکتبر 4, 2024|بدون دیدگاه

چکیده مقاله:رگرسیون لجستیک احتمال وقوع یک رویداد، مانند رای دادن یا رای ندادن، را بر اساس یک مجموعه داده از متغیرهای مستقل تخمین می‌زند. این نوع مدل آماری (که به آن مدل لاجیت نیز گفته [...]

  • الگوریتم خفاش (Bat Algorithm) چیست؟
الگوریتم خفاش (Bat Algorithm) چیست؟

اکتبر 3, 2024|بدون دیدگاه

چکیده مقاله: الگوریتم خفاش (Bat Algorithm) یک الگوریتم فراابتکاری مبتنی بر جمعیت است که برای حل مسائل بهینه سازی پیوسته استفاده می شود. این الگوریتم برای بهینه سازی راه حل ها در رایانش ابری، [...]

  • الگوریتم کرم شب تاب چیست؟
الگوریتم کرم شب تاب چیست؟

اکتبر 3, 2024|بدون دیدگاه

چکیده مقاله: الگوریتم کرم شب تاب چیست؟ الگوریتم های الهام گرفته از زیست، که به عنوان الگوریتم های الهام گرفته از طبیعت یا الگوریتم های تکاملی نیز شناخته می شوند، تکنیک های محاسباتی هستند [...]

  • آزمون فریدمن: تعریف، فرضیات، زمان استفاده و مثال
آزمون فریدمن: تعریف، فرضیات، زمان استفاده و مثال

سپتامبر 30, 2024|بدون دیدگاه

چکیده مقاله: آزمون فریدمن ابزاری آماری برای مقایسه نمونه‌ها یا اندازه‌گیری‌های مکرر است زمانی که مفروضات پارامتریک برآورده نمی‌شوند. در واقع آزمون فریدمن توسعه‌ای از آزمون Wilcoxon signed-rank test و آنالوگ ناپارامتری از اندازه‌گیری [...]

  • برنامه نویسی فرانت اند: راهنمای جامع توسعه فرانت اند
برنامه نویسی فرانت اند: راهنمای جامع توسعه فرانت اند

سپتامبر 27, 2024|بدون دیدگاه

چکیده مقاله: اگر بخواهیم فرانت اند (Front-end) یا با اسم های دیگر سمت مشتری یا سمت کاربر را توضیح دهیم بهتر است بدانید که توسعه دهنده فرانت اند (Front-End Developer) به کمک زبان های برنامه [...]

  • برنامه نویسی تحت وب چیست؟ انواع، کاربرد و عملکرد
برنامه نویسی تحت وب چیست؟ انواع، کاربرد و عملکرد

سپتامبر 24, 2024|بدون دیدگاه

چکیده مقاله: امروزه تصور جهانی بدون اینترنت و وب سایت‌ها تقریباً غیرممکن است. در سال‌های اخیر، تقاضا برای برنامه نویسان وب حرفه‌ای به طور چشمگیری افزایش یافته است، بنابراین می توانید انواع کارشناسان این [...]