نکات کلیدی در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای اینفلوئنسر

نکات کلیدی در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای اینفلوئنسر
توسط منتشر شده در : آگوست 15, 2023دسته بندی: مقالات هوش مصنوعیLast Updated: آگوست 15, 2023بدون دیدگاه on نکات کلیدی در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای اینفلوئنسرنمایش: 1140
فهرست مطالب

چکیده مقاله :
طبق گزارش Aspire، هزینه بازاریابی تأثیرگذار در ایالات متحده در سال 2023 به 4.6 میلیارد دلار خواهد رسید. پنج سال پیش، اندازه بازار نصف این اندازه بود. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های ارتباط با اینفلوئنسرها، دستیابی به آنها بدون نادیده گرفته شدن است. ایستادگی در دریایی از ایمیل‌های سرد نیاز به یک رویکرد شخصی و متناسب دارد، اما همیشه مقیاس‌پذیر نیست – مگر اینکه هوش مصنوعی داشته باشید. بیاموزید که چگونه می توان از هوش مصنوعی برای یک رویکرد توسعه مناسب استفاده کرد که این روند را سرعت می بخشد. در این محتوا به بررسی نکات کلیدی استفاده از هوش مصنوعی برای اینفلوئنسر می پردازیم.

1- استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد پیام‌های فراگیر

یکی از مهم‌ترین گام‌ها در ارتباط با اینفلوئنسرها، تهیه پیش‌نویس پیام است – کاری که بسیاری از بازاریابان آن را خسته‌کننده و زمان‌بر می‌دانند.

خوشبختانه، اینجاست که هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند تا پیام‌های شخصی‌سازی شده را به روشی مقیاس‌پذیر ایجاد کنید.

با ایجاد فرمول سریع خود شروع کنید. بهترین روشی که برای انجام این کار پیدا کرده‌ام، گنجاندن عناصر زیر است:

  • هوک شما – این باید اشاره‌ای به محتوایی باشد که اینفلوئنسر اخیراً تولید کرده یا پروژه‌ای که اخیراً در آن مشارکت داشته است. همچنین می‌توانید با تبریک گفتن به آنها به خاطر چیزی که اخیراً به اشتراک گذاشته‌اند، مانند سالگرد تولید محتوا، مسیر شخصی را طی کنید.
  • هدیه شما – چه ارزشی برای این خالق دارید؟ این فضایی است برای نشان دادن شباهت های بین برند شما و برند آنها.
  • برداشت شما – سوال شما چیست؟ آیا شما علاقه مند به حمایت مالی برای یک کمپین آینده هستید؟ در برخی از پیام‌های ارتباطی، اگر صرفاً به برقراری ارتباط علاقه دارید، ممکن است اصلاً نیازی به وارد کردن آن نداشته باشید.
  • CTA شما – دوست دارید بعد چه اتفاقی بیفتد؟ آیا یک تماس تلفنی؟ جلسه زوم؟ هر چه هست، آن را در درخواست خود بنویسید.
    همه اینها را کنار هم بگذارید و فرمولی به شکل زیر خواهید داشت:

پیام کوتاه و دوستانه‌ای بنویسید که شامل جزئیات زیر باشد: اشاره به جدیدترین ویدیوی آنها در مورد روندهای زیبایی، توضیح کوتاهی از برند و نحوه تلاقی آن با ارزش‌های تأثیرگذار پیرامون پایداری، تمایل برای همکاری در آینده و یک درخواست برای تماس در این هفته.”

هنگامی که فرمول اعلان مناسب را محدود کردید، می‌توانید به سرعت اطلاعات مرتبط را برای پیام فراگیر خود وصل کنید.

پس از انجام این کار، تنها چیزی که باقی می ماند این است که منتظر پاسخ باشید.

پیگیری های خود را از قبل تهیه کنید.

می‌دانم که قرار است این یک راهنمای آینده‌نگر مبتنی بر هوش مصنوعی باشد، اما برای ایمیل‌های بعدی مؤثر، به هیچ چیز جالبی نیاز ندارید.

ساده است: پیام بعدی خود را با استفاده از ابزاری مانند ChatGPT پیش نویس کنید. درخواست شما می‌تواند چیزی شبیه به این باشد: «یک ایمیل بعدی به این ایمیل بنویسید: [در اینجا وارد کنید]»

پس از آماده شدن پیش نویس، ایمیل بعدی خود را ایجاد کنید و آن را آماده ارسال در صندوق ورودی خود بگذارید.

همچنین می توانید ایمیل بعدی خود را برای تاریخ خاصی از قبل برنامه ریزی کنید. با این حال، اگر گیرنده شما قبل از آن زمان پاسخ دهد، ممکن است لازم باشد آن را لغو کنید.

امتیاز: از هوش مصنوعی برای آشنایی با اینفلوئنسرهای خود و تعامل با محتوای آنها استفاده کنید.

بسته به صنعتی که در آن هستید، ممکن است صدها اینفلوئنسر وجود داشته باشد. چگونه این لیست از شرکای بالقوه را محدود می کنید؟

می توانید از هوش مصنوعی برای درک بهتر اینفلوئنسرها در فضای خود استفاده کنید، به ویژه با استفاده از دستورات برای خلاصه کردن محتوای آنها.

برای برداشتن یک قدم جلوتر، فرض کنید یک اینفلوئنسر را پیدا کرده‌اید که می‌خواهید با او ارتباط برقرار کنید، می‌توانید نظر خود را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنید.

هنگامی که به ارتباط با اینفلوئنسرها فکر می کنید، اغلب به ایمیل ها و پیام ها فکر می کنید. اما درگیر شدن با محتوای آنها یک راه عالی برای جلب توجه آنها و ایجاد رابطه است.

و با هوش مصنوعی، نظر دادن بسیار ساده تر است. در اینجا چند مرحله وجود دارد که من برای نظر دادن در مورد ویدیوی YouTube یک اینفلوئنسر دنبال کردم:

  • از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن محتوای ویدیو استفاده کنید.
  • از هوش مصنوعی بخواهید تا بر اساس یک نکته کلیدی که در ویدیو بیان شده است، یک نظر متفکرانه ایجاد کند.
  • ویرایش و بهینه سازی
  • نظر بدهید.

راه‌های مختلفی برای گنجاندن هوش مصنوعی در فرآیند گسترش نفوذ وجود دارد. پیروی از این مراحل به شما کمک می کند تاثیر قوی تری داشته باشید و میزان پاسخ خود را افزایش دهید.

اشتراک گذاری این محتوا، پلتفرم خود را انتخاب کنید!
مطالب مرتبط دیگر :

  • رگرسیون لجستیک (logistic regression) چیست؟
رگرسیون لجستیک (logistic regression) چیست؟

اکتبر 4, 2024|بدون دیدگاه

چکیده مقاله:رگرسیون لجستیک احتمال وقوع یک رویداد، مانند رای دادن یا رای ندادن، را بر اساس یک مجموعه داده از متغیرهای مستقل تخمین می‌زند. این نوع مدل آماری (که به آن مدل لاجیت نیز گفته [...]

  • الگوریتم خفاش (Bat Algorithm) چیست؟
الگوریتم خفاش (Bat Algorithm) چیست؟

اکتبر 3, 2024|بدون دیدگاه

چکیده مقاله: الگوریتم خفاش (Bat Algorithm) یک الگوریتم فراابتکاری مبتنی بر جمعیت است که برای حل مسائل بهینه سازی پیوسته استفاده می شود. این الگوریتم برای بهینه سازی راه حل ها در رایانش ابری، [...]

  • الگوریتم کرم شب تاب چیست؟
الگوریتم کرم شب تاب چیست؟

اکتبر 3, 2024|بدون دیدگاه

چکیده مقاله: الگوریتم کرم شب تاب چیست؟ الگوریتم های الهام گرفته از زیست، که به عنوان الگوریتم های الهام گرفته از طبیعت یا الگوریتم های تکاملی نیز شناخته می شوند، تکنیک های محاسباتی هستند [...]

  • آزمون فریدمن: تعریف، فرضیات، زمان استفاده و مثال
آزمون فریدمن: تعریف، فرضیات، زمان استفاده و مثال

سپتامبر 30, 2024|بدون دیدگاه

چکیده مقاله: آزمون فریدمن ابزاری آماری برای مقایسه نمونه‌ها یا اندازه‌گیری‌های مکرر است زمانی که مفروضات پارامتریک برآورده نمی‌شوند. در واقع آزمون فریدمن توسعه‌ای از آزمون Wilcoxon signed-rank test و آنالوگ ناپارامتری از اندازه‌گیری [...]

  • برنامه نویسی فرانت اند: راهنمای جامع توسعه فرانت اند
برنامه نویسی فرانت اند: راهنمای جامع توسعه فرانت اند

سپتامبر 27, 2024|بدون دیدگاه

چکیده مقاله: اگر بخواهیم فرانت اند (Front-end) یا با اسم های دیگر سمت مشتری یا سمت کاربر را توضیح دهیم بهتر است بدانید که توسعه دهنده فرانت اند (Front-End Developer) به کمک زبان های برنامه [...]

  • برنامه نویسی تحت وب چیست؟ انواع، کاربرد و عملکرد
برنامه نویسی تحت وب چیست؟ انواع، کاربرد و عملکرد

سپتامبر 24, 2024|بدون دیدگاه

چکیده مقاله: امروزه تصور جهانی بدون اینترنت و وب سایت‌ها تقریباً غیرممکن است. در سال‌های اخیر، تقاضا برای برنامه نویسان وب حرفه‌ای به طور چشمگیری افزایش یافته است، بنابراین می توانید انواع کارشناسان این [...]